SLOVENŠČINA - DZSLJ/2, str: 44 in 45.
Danes bomo iskali skriti zaklad.
Učna enota: SKRITI
ZAKLAD – poslušanje in razčlenjevanje posnetega neumetnostnega besedila
Navodilo: Za delo potrebuješ bralca, nekoga, ki ti bo bral besedilo. Poslušal/a boš dvakrat.
PRVO BRANJE:
1. Bralec in poslušalec se udobno namestita in umirita.
2. Besedilo razločno preberite, učenec posluša.
Skriti zaklad (opis poti)
DRUGO BRANJE
Med 2. branjem branjem se večkrat ustavite.
Učenci/ke na skici na starni 44 z rdečo barvico označite del poti, ki bo opisana v branem besedilu.
Ko preberete del poti, prekinete branje za trenutek, da učenec z rdečo barvico označi prebrani del poti.
Tako bomo potovali toliko časa, da bomo prišli do skritega zaklada.
Začetek
Pred vami sta dve poti. Odpravite
se po poti, ki pelje proti vzhodu in se vije skozi mešani gozd. Po poti hodite
toliko časa, da pridete na travnik.
Premor
Na njem boste zagledali visok hrast in leseno hišico. Pojdite do hrasta in nato zavijte levo.
Premor
Pred seboj boste zagledali potok.
Poiščite mostiček in ga prečkajte.
Premor
Ko pridete na drugo stran potoka
ste na križišču treh poti. Potovanje nadaljujte po srednji poti.
Premor
Pripeljala vas je do gradu.
Postavite se pred grajska vrata, nato pa zavijte desno v grajski park.
Premor
Poiščite štiri table. Na tablah
so risbice psa, kralja, mačke in kokoši.
Premor
Zaklad se skriva pod tablo, na
kateri ni narisana žival.
Rešite rebus
Na str: 45, skica a) Učenec ustno opiše začrtano pot.
skica b) Vriše poljubno pot in jo opiše v zvezek za SLJ.
Pozor! Piši raje kratke in smiselne povedi, nikakor pa vse v eni ali dveh dolgih povedih.
Izogibaj se ponavljanja besed: potem, nato,
Vem, da boste uspeli.
MATEMATIKA
Naredite str: 106.
Po katerih lastnostih se lahko razlikujejo vsiljivci? Po BARVI, OBLIKI ali VELIKOSTI.
Če je obrnjen po strani (položaj) ni vsiljivec.
Izberi po kateri lastnosti boš določil vsiljivce, kajti v prvi vrstici je lahko ali barva ali velikost. Vsiljivca sta dva, naloga pa zahteva enega.
Na str: 107 naredite besedilni nalogi 3 in 4.
Preglejte, če še kakšna naloga ni narejena za nazaj in jo naredite.
SPOZNAVANJE OKOLJA
DZSPO, stran 54 preberete do konca. Tudi sedaj podčrtajte pomembne besede.
V zvezek SPO nadaljujete, kjer smo končali zapis o naseljih. Napisali bomo, kakšne so razlike med mestom in vasjo.
Naredili bomo dva miselna vzorca.
V en oblaček napišite MESTO, v drugega VAS. Prostor si izbereš sam/a; najbolje je, da narediš vsakega na svojo stran, da boš lahko še kaj dorisal/a.
Spodnje besede umesti v miselna vzorca, kamor sodijo. Lahko dodaš še svoje.
Napravi pisana in zanimiva miselna vzorca.
ljudje se med seboj bolj
poznajo domača obrt
|
|||||
kmetije
|
|||||
stolpnice
|
|||||
vaščani
|
|||||
bolj čist zrak
|
|||||
polja in travniki
|
|||||
ozke ceste,
malo prometa
|
|||||
veliko ustanov
|
|||||
meščani
|
|||||
veliko ljudi
kulturne ustanove
parki
visoke zgradbe,
gost promet
bolnišnica
kozolci
sodišče
knjižnica
prebivalci hodijo na delo v mesta
šole
banke
muzeji
knjižnice
pašniki
kino.....
|
Jaz mislim, da je vas tam, kjer drevesa ne potrebujejo posebnega mesta
in mesto tam, kjer so drevesa posajena posebej za Vas.
GLASBENA UMETNOST
Zapoj eno od pesmi, ki je zapisana v zvezku in ti je všeč.
Morda bo kakšna dejavnost za OPB dodana pozneje, ker TRENUTNO ne morem do eA.
Nekaj bo še dodano za TJA.
3. Učenec reši naloge v delovnem zvezku na strani 78 in 79.
Nekaj bo še dodano za TJA.
Angleščina 3. razred (19. 3. 2020)
BABY ANIMALS (živalski mladiči)
Delovni zvezek stran 87.
Besedišče: kitten,
puppy, piglet, duckling, lamb, baby tiger
1. Spletna povezava do pesmi o živalskih mladičih (od 0:15
naprej):
The Baby Animals Song: https://www.youtube.com/watch?v=cJg4YFtvOp8
2. Naloga 11 v
delovnem zvezku na strani 87.
Učenec na črte zapiše angleški izraz za odraslo žival (za
pomoč so ti izrazi zgoraj že zapisani).
Zvočni posnetek je dostopen na: https://www.evedez.si/ (Nalogo je mogoče narediti tudi brez zvočnega
posnetka).
Dodatna navodila:
Naloga A: z zeleno
barvo pobarva besede, ki poimenujejo hrano, z modro odpadke.
Naloga B: posamezna prevozna sredstva zapiše na ustrezno
mesto v preglednici (pomaga si z delovnim zvezkom; str. 69).
Naloga C: v vsaki vrstici obkroži eno besedo, ki ne spada
zraven.
Naloga D: na črtice zapiše, kaj je na sliki (pomaga si z
delovnim zvezkom; str. 57 in 69).
OPB 6 - Tina Zafošnik
Pozdravljeni,
Danes sem za vas pripravila nove aktivnosti. Ne skrbi, ker je toliko
napisanega, vseeno ne bo veliko dela. Obljubim, da ne bo prehudo J
Najprej pa en vic za začetek, da se vsi skupaj malo razvedrimo:
Želvica pleza na visoko
drevo. Po dolgih urah mučnega plezanja pripleza na vejo in se požene v globino.
Med padanjem na vso moč krili s sprednjima nogama. Z glasnim treskom prileti na
tla in omedli. Ko se zave, spet spet začne počasi plezati na drevo, spet skoči
in ponovno trdo trešči ob tla. Po vsakem padcu želvica spet in spet pleza na
drevo. Z veje jo žalostno opazujeta dva ptička, samička in samec. Čez nekaj
časa se samička obrne k samčku in mu reče: »Veš, misli, da je prišel čas, da
najini želvici poveva, da je posvojena.«
J
Tvoje zadolžitve za današnji dan pa so:
1.)
Danes boš
dala/dal prat umazano perilo. Če tega še nikoli nisi počel/počela, prosi starše
za pomoč. Najprej sortiraj perilo. To pomeni, da loči perilo po barvah – belo
skupaj, temno skupaj in barvno skupaj. Ko boš naredila/naredil tri kupčke
perila, vprašaj starše, če si dobro ločila perilo in naloži enega od kupčkov v
pralni stroj. Zapri vratca stroja. Starši naj ti svetujejo pri uporabi pralnega
detergenta in mehčalca, saj ni vsak dober za vsako vrsto perila. Po tem, ko si
dodala/dodal vse potrebno za pranje, prosi starše še, da ti svetujejo še pri
izbiri programa pranja in temperaturi pranja.
Se ti zdi pranje perila zahtevno in zapleteno? Naj
ti bo v uteho, da vaja dela mojstra in da lahko prav vsak dan, ko boš doma,
vadiš J Zelo pomembno pa je, da veš, da starše vsakič, ko
se ponudiš, da boš naredila domače opravilo namesto njih, zelo osrečiš!
2.)
Ko bo perilo
oprano, ga še obesi. Preden obesiš posamezen kos oblačila, ga še malo stresi,
da ga bo lažje zlikati. Saj ni preveč zapleteno, kajne? J
3.)
Zvečer ne
pozabi napisati dnevnika.
4.)
Pokliči stare
starše ali teto in strica in se z njimi pogovarjaj. Vprašaj jih kako so in kako
preživljajo ta čas, ko moramo biti več doma. Zaključi pogovor z lepo besedo
(recimo: rada/rad te imam, pogrešam te ipd.).
Ni komentarjev:
Objavite komentar