torek, 14. april 2020

ČETRTEK, 16. 4. 2020

MATEMATIKA

DELO PO SKYPE-U: jutri, v petek bomo ponovno delali v živo. 
Za delo bomo potrebovali številske trakove do 1000. Delali bomo v dveh skupinah. 
Od 10:30 do 10:50 se prijavite učenci  z začetno črko priimka od A do vključno M.

Od 11:00 do 11:20 pa učenci z začetno črko priimka od P do Ž.

PONOVIMO,
da sta seštevanje in odštevanje nasprotni računski operaciji.


SEŠTEVANJE STOTIC
str: 27, Seštevam stotice  


Oglejte si slikovni prikaz in račune pojasnite. 

Na vsakem kartonu je 100 jajc. To pomeni 1 
Vsako stotico jajc obkroži z rdečo barvo. Skupaj si obkrožil/a si 7 S
     
Z desetiškimi enotami zapišemo:   
S + 4 = 7 S   je enako   300 + 400 = 700

Naredite vse naloge na str: 27.

ODŠTEVANJE STOTIC
Na str: 28 imamo nasprotno računsko operacijo - 
Tudi tu imamo 7 kartonov jajc.
Na vsakem kartonu je 100 jajc, to je 1 S. Skupaj je 700 jajc ali 7 S.

Prečrtani 3 kartoni pomenijo, da smo dali vstran 3 S. to je  minus 300 jajc.
Ostali so nam 4 kartoni po 100 jajc, to je 400 jajc.


Z desetiškimi enotami zapišemo:
7 S - 3 S = 4 S  je enako  700 - 300 = 400

Naredite vse naloge na strni 28.

V karo zvezek napiši naslov VAJA in napiši dve besedilni nalogi. Eno si izmisli za seštevanje stotic in drugo za odštevanje stotic do 1000. 

SLOVENŠČINA

Zvočni posnetek Šopek

1. Poslušaj zvočni posnetek Šopek. 
2. Nato odpri  DZSLJ/2 na str: 40.
3. Pozorno si oglej sličice in poskušaj ugotoviti vrstni red dogajanja na posnetku. 
4. Poslušaj posnetek še enkrat.
5. Z vrstilnimi števniki (1., 2., 3....) označi vrstni red dogodkov, ki si jih slišal/a v besedilu. 
Naloge 2 in 3 ne rešuješ.

6. GLASNO BRANJE BESEDILA:
Spodaj je dodano besedilo, ki si ga poslušal/a na posnetku. Poskušaj prebrati besedilo tako, kot da je tvoj glas na posnetku. Nič hudega ne bo, če se ti med branjem kdaj zatakne ali prekineš. Lahko si določiš nekaj povedi in bereš samo do tja. Starši te lahko posnamejo na telefon ali računalnik in poslušaš svoje branje. Ali ti je uspelo brez napake? Meni je uspelo v drugem posnetku 😀. 
Sporoči mi, kako ti je uspelo in ali je takšno branje zanimivo. 
To branje danes šteje za 15 min branja vsak dan.

Besedilo: Šopek 


Učenci tretjega razreda smo se odpravili na spomladanski sprehod po travniku. Odločili smo se, da bomo opazovali in spoznavali travniške cvetlice. Vsak si je izbral svojo travniško cvetlico in si jo pozorno ogledal. Nato jo je povohal, narahlo potipal in poimenoval. Podrobno smo opazovali tudi cvetove, na primer barvo cvetnih listov in prašnike. Nato smo cvetlice natrgali, in sicer tako, da so imele čim daljša stebelca. Vrnili smo se v razred. Tu je vsak učenec opisal svojo cvetlico. Nato smo iz cvetlic oblikovali šopek. Pozorno smo razvrstili cvetlice, jim dodali nekaj travnih bilk in jih narahlo povezali z rafijo. Okoli stebelc smo ovili papir in ga spodaj povezali z okrasnim trakom. Šopek je Maja odnesla svoji babici v bolnišnico. Priložila je še risbico, ki jo je narisala in na katero smo se podpisali vsi učenci našega razreda. 

SPOZNAVANJE OKOLJA
Ponovili bomo učno snov o naseljih in pokrajinah.

Preberi, razmisli, in reši naloge na strani 76 in nal 4 na str: 77.
Poglej še na str: in 71, če si že naredil/a naloge NAŠ KRAJ na tej strani.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...