ŠPORT 3. B
DATUM: 8. 4.
2020
UČITELJICA: Ana Žižek
AKTIVNOSTI:
· Danes poskusi narediti vaje, ki
jih prikazuje spodnja slika:
Nato
pa:
· Vadi dotik
»plošče« z roko.
· Namesto
plošče si nalepi na mizo krogec ali si s križcem označi točko na mizi. Točki
naj bosta približno 60 cm narazen.
· Naloga in
postopek merjenja: sediš na stolu za mizo, na kateri je navidezna
deska s ploščama, tvoja stopala se morajo dotikati tal. Eno roko položi na
sredino med plošči, drugo roko pa na ploščo na nasprotni strani. Na znamenje
»zdaj« se začni z eno roko izmenoma, kar najhitreje dotikati obeh plošč. Nalogo
opravljaj 20 sekund. Vsak dotik obeh plošč šteje eno točko.
· En merilec (mami, oče, brat, sestra) da znamenje za začetek in konec naloge, drugi
naj šteje dotike. Merilec šteje dotike plošče le na tisti strani, na kateri
merjenec drži roko ob začetku izvajanja naloge. Zadostuje, da se merjenec
dotakne plošče le s konico prsta. Plošče se le rahlo dotakni, nalogo pa izvedi
čim hitreje.
Zdaj roki
zamenjaj. Zapomni si z dotiki katere roke si dosegel več točk.
Vesela bom tudi kakšne
fotografije.
SLOVENŠČINA
DZSLJ/2, str: 54 in 55
Preberete obe besedili. Podčrtajte pomembne podatke.
Odgovorite na vprašanja na obeh straneh. Napišete samo odgovore, vprašanj ne prepisujete.
Pozorni bodite, da boste odgovorili v celih povedih.
Primer: Osebna higiena je, skrb za čistočo telesa, oblačil in obutve.
Na koncu nariši svoje tri najljubše jedi.
MATEMATIKA
Spoznali bomo merske enote za prostornino. Merska enota za merjenje prostornine je liter. To je lahko:
Napravi poizkus: Poišči posodo, ki meri 1 liter. V posodo nalij vodo. 1 liter vode prelij v različne večje posode in opazuj, kaj se dogaja.
Ali ima voda v vseh posodah enako obliko?
Ugotovi tudi, koliko l vode lahko naliješ v večjo posodo.
Naredimo zapis v zvezek:
MERIM PROSTORNINO - LITER
Merska enota za merjenje prostornine je liter. Besedo liter zapišemo krajše 1 l.
Nariši še tri posode, ki jih poznaš in merijo 1 l.
Nato v DZMAT/3, na str: 19 narediš vse naloge ter na str: 20, nalogo 4.
SPOZNAVANJE OKOLJA
Preberemo v DZSPO str: 75, zakaj in kako so nastali zemljevidi.
ZEMLJEVIDI
Zemljevid je narisan prikaz pokrajine od zgoraj v pomanjšani obliki. V začetku so risali skice. kasneje pa so risali vse bolj natančne zemljevide. Zemljevide izdelujejo kartografi. Pri risanju si pomagajo s fotografijami iz letal, satelitov in računalnikov. Poznamo različne zemljevide. Vsak zemljevid ima legendo. V legendi je razloženo, kaj pomenijo znaki, ki so narisani na zemljevidih.
Iz DZ na str: 75 preriši znake legende v zvezek. Na črte dopiši znake za
reko, cesto in mesto
Dodaj še sam/a vsaj tri znake, ki bi lahko bili narisani na zemljevidu.
Na primer: grad, igrišče, cerkev, park, živalski vrt.......
Konec zapisa; slike zemljevidov so za ogled. Poišči doma zemljevid, lahko tudi avtomobilsko karto prometnih poti ter si oglej različne zemljevide.
Zemljevid podnebja in temperatur na Zemlji.
Zemljevid površja na kopnem in na morskem dnu.
Predmet: OPB 7 A. Boštjančič
Datum: 8. 4. 2020
Dragi tretješolci.
Ptički so nam povedali,
da ste bili pridni. Ste šli kaj v naravo?
Upam, da ste šli na
kakšen sprehod.
Zdaj pa poglejmo, kaj vas
čaka danes.
1.
Poleg virusa se te dni veliko pogovorov vrti tudi
okoli vremena. Prvi teden izolacije je bilo pravo spomladansko vreme, zdaj pa
so prišle nazaj zimske temperature. Nekaj o vremenu že veste, kajne? Poskusite
se spomnit čim več, kar že veste, narišite risbico in ob njej staršem povejte,
kaj že veste o vremenu. Prilagamo ti tudi Firbcologe, ki so se pogovarjali z
nekom, ki se v službi vsak dan srečuje z vremenom. Kako se imenuje ta gospod?
Vremenko, vremenoslovec? Razmisli.
In ne pozabimo ... za vsakim dežjem posije sonce!!!
2.
Gospa Lea je sestavila tudi ples. V priponki
pošiljam njen link do ples. Koreografija, ki jo je sestavila, je čisto
enostavna. ;)
3.
Na sprehodu naberi primerne kamenčke, nato se prepusti
domišljiji in jih pobarvaj.
Lepo vas pozdravljam, učiteljica Alenka.
Pozdravljeni,
Kako ste kaj? Upam, da vam čas mineva hitro in da niste preveč žalostni,
ker ne vidite svojih sošolcev, sošolk, učiteljic in drugih, ki vam veliko
pomenijo.
Jaz nisem niti približno pričakovala, da bo zaprtje trajalo tako dolgo, kot
pravijo, da bo. Ko sem razmišljala kaj bi počeli v okviru OPB in ko sem si
zamislila, da bi pisali dnevnik, sem imela v mislih bolj to, da bomo imeli vsi
en spomin na ta dogodek, ki ga boste lahko prebrali čez leta in se spomnili
kako je bilo. Tako da vas zelo dobro razumem, če ste ga oziroma ga boste nehali
pisati. Za spomin na te čase imate zapisanega dovolj J
V tem tednu boste nekateri zaposleni z barvanjem pirhov, peko raznih slaščic,
izdelovanjem okrasja in še s šolskim delom, zato vas ne želim preveč
obremenjevati.
Zato vam za danes nalagam samo dve zadolžitvi. Lepo bi bilo, da opravite
vsaj hišno opravilo, če pa ste (s starši) presodili, da imate dovolj drugega
dela, pa ni potrebno opraviti ničesar. Seveda je bolj pomembno, da opravite
šolsko delo in da imate ob tem še dovolj časa, da greste na kakšen sprehod.
1.)
Opravite eno
od domačih opravil, recimo pobriši vse ročaje in kljuke vrat ter ogledala v
stanovanju.
2.)
Če radi
ustvarjate, vam za idejo pošiljam povezavo za izdelovanje vetrnih zvončkov: https://happyhooligans.ca/homemade-wind-chimes-for-kids/
Pevski zbor: A. Ivanetič
Drage pevke in pevci!
Kar lepo nam gre, vi prepevate doma, jaz prepevam
doma, skupaj smo pravi zbor!
Kaj bomo prepevali v tem tednu?
Pomlad je lepa tudi skozi okno. Zvončki in
trobentice so prvi v pomladnem travniškem orkestru. Tudi drevje se krasi v
prelepe cvetne obleke. V naravi bodo
češnje zdaj zdaj svoje veje prekrila s čudovitimi cvetovi.
Ko sem vse to občudovala, sem se spomnila na pesem
Ko boš prišla na Bled.
V njej pesnik Frane Milčinski - Ježek med
drugim pravi:»..za naju ves bo svet, kot češnjev cvet.«
Naloga
Na spodnji povezavi pesem
poslušaj in se jo nauči.
Na spodnjih povezavah lahko poslušaš različne
izvedbe pesmi.
https://www.youtube.com/watch?v=E0tol0F3F-4
– Perpetuum Jazzile
https://www.youtube.com/watch?v=dsWvAwKULx8
– Flat Hats gipsy swing
Poskusi se naučiti pesem KO V ŠOLO PRIDEM SPET,
ki se poje na isto melodijo kot pesem Ko boš prišla na Bled. Besedilo je spremenjeno
oz. prirejeno glede na okoliščine, v
katerih se nahajamo. Prvi del pesmi je napisan tako, kot da poješ s tvojega
zornega kota (Ko v šolo pridem
spet), drug del pa je napisan tako, kot da bi ti pel oz. pela nekomu drugemu za
spodbudo, da jo oz. ga spomniš, kako bo lepo, ko boste spet v šoli. (Ko v šolo prideš spet).
Pesem se lahko izvaja na več načinov:
prvi del je sicer napisan za deklico, ki s
sošolko od veselja prepevata na hodniku (na hodnik šli zapet), lahko pa deklica s
sošolcem prepeva na hodniku (na hodnik
šla zapet). Tretja možnost je, da
poje fant, ki gre s sošolcem ali s sošolko zapet na hodnik, skratka v vseh
primerih, ki so drugačni kot je zapisan v izvirniku pesmi, je potrebno
prilagoditi le delčke besedila tako, da bo sporočilo smiselno.
Lahko pa tudi sam/-a poiščeš kakšno rimo in
sestaviš verz ali pesem na melodijo, ki jo poznaš.
Veliko veselja pri
petju želim in ostanite zdravi!
učiteljica Andreja
KO V ŠOLO PRIDEM SPET
(prepesnila Judita
Jereb)
Ko v šolo pridem spet,
v učilnico sedet,
za mene ves bo svet,
kot češnjev cvet.
Na hodnik šli zapet,
s sošolko bova spet
in srčece si gret,
ko v šolo pridem spet.
Moj srček zlat
bo delal tika-tak,
ko za klopjo sedel bo
vsak.
Ko v šolo pridem spet,
v učilnico sedet,
za mene ves bo svet,
kot češnjev cvet.
Mmmmmmm….
Mmmmmmm…
Ko v šolo prideš spet
v učilnico sedet,
za tebe ves bo svet,
kot češnjev cvet.
Na hodnik šli zapet
s sošolci bomo spet
in srčeca si gret,
ko v šolo prideš spet.
Tvoj srček zlat
bo delal tika-tak,
ko za klopjo sedel bo
vsak.
Ko v šolo prideš spet
v učilnico sedet,
za vse nas ves bo svet,
kot češnjev cvet.
Ni komentarjev:
Objavite komentar