torek, 7. april 2020

SREDA, 8. 4. 2020

ŠPORT 3. B
DATUM: 8. 4. 2020

UČITELJICA: Ana Žižek


AKTIVNOSTI:  
·       Danes poskusi narediti vaje, ki jih prikazuje spodnja slika:



 Nato pa:
·       Vadi dotik »plošče« z roko.





·       Namesto plošče si nalepi na mizo krogec ali si s križcem označi točko na mizi. Točki naj bosta približno 60 cm narazen.

·       Naloga in postopek merjenja: sediš na stolu za mizo, na kateri je navidezna deska s ploščama, tvoja stopala se morajo dotikati tal. Eno roko položi na sredino med plošči, drugo roko pa na ploščo na nasprotni strani. Na znamenje »zdaj« se začni z eno roko izmenoma, kar najhitreje dotikati obeh plošč. Nalogo opravljaj 20 sekund. Vsak dotik obeh plošč šteje eno točko.
·       En merilec (mami, oče, brat, sestra) da znamenje za začetek in konec naloge, drugi naj šteje dotike. Merilec šteje dotike plošče le na tisti strani, na kateri merjenec drži roko ob začetku izvajanja naloge. Zadostuje, da se merjenec dotakne plošče le s konico prsta. Plošče se le rahlo dotakni, nalogo pa izvedi čim hitreje.

Zdaj roki zamenjaj. Zapomni si z dotiki katere roke si dosegel več točk.



Vesela bom tudi kakšne fotografije.  



SLOVENŠČINA
DZSLJ/2, str: 54 in 55

Preberete obe  besedili. Podčrtajte pomembne podatke.
Odgovorite na vprašanja na obeh straneh. Napišete samo odgovore, vprašanj ne prepisujete. 
Pozorni bodite, da boste odgovorili v celih povedih. 
Primer: Osebna higiena je, skrb za čistočo telesa, oblačil in obutve. 
Na koncu nariši svoje tri najljubše jedi.


MATEMATIKA

Spoznali bomo merske enote za prostornino. Merska enota za merjenje prostornine je liter. To je lahko:

    
   




                 
     1 liter mleka                        1 liter soka                                          1 liter vode

Napravi poizkus: Poišči posodo, ki meri 1 liter. V posodo nalij vodo. 1 liter vode prelij v različne večje posode in opazuj, kaj se dogaja.
Ali ima voda v vseh posodah enako obliko? 
Ugotovi tudi, koliko l vode lahko naliješ v večjo posodo.

Naredimo zapis v zvezek:

                                    MERIM PROSTORNINO - LITER

Merska enota za merjenje prostornine je liter. Besedo liter zapišemo krajše 1 l.
Nariši še tri posode, ki jih poznaš in merijo 1 l.

Nato v DZMAT/3, na str: 19 narediš vse naloge ter na str: 20, nalogo 4.


SPOZNAVANJE OKOLJA

Preberemo v DZSPO str: 75, zakaj in kako so nastali zemljevidi.

                                     ZEMLJEVIDI
Zemljevid je narisan prikaz pokrajine od zgoraj v pomanjšani obliki. 
 V začetku so risali skice. kasneje pa so risali vse bolj natančne zemljevide. Zemljevide izdelujejo kartografi. Pri risanju si pomagajo s fotografijami iz letal, satelitov in računalnikov. Poznamo različne zemljevide.     Vsak zemljevid ima legendo.  legendi je razloženo, kaj   pomenijo znaki, ki so narisani na zemljevidih. 

Iz DZ na str: 75 preriši znake legende v zvezek. Na črte dopiši znake za
reko, cesto in mesto
Dodaj še sam/a vsaj tri znake, ki bi lahko bili narisani na zemljevidu.
Na primer: grad, igrišče, cerkev, park, živalski vrt.......

Konec zapisa; slike zemljevidov so za ogled. Poišči doma zemljevid, lahko tudi avtomobilsko karto prometnih poti ter si oglej različne zemljevide.


                                   Zemljevid podnebja in temperatur na Zemlji.



                              Zemljevid površja na kopnem in na morskem dnu.



Predmet: OPB 7 A. Boštjančič
Datum: 8. 4. 2020
Dragi tretješolci.
Ptički so nam povedali, da ste bili pridni. Ste šli kaj v naravo?
Upam, da ste šli na kakšen sprehod.
Zdaj pa poglejmo, kaj vas čaka danes.
1.     Poleg virusa se te dni veliko pogovorov vrti tudi okoli vremena. Prvi teden izolacije je bilo pravo spomladansko vreme, zdaj pa so prišle nazaj zimske temperature. Nekaj o vremenu že veste, kajne? Poskusite se spomnit čim več, kar že veste, narišite risbico in ob njej staršem povejte, kaj že veste o vremenu. Prilagamo ti tudi Firbcologe, ki so se pogovarjali z nekom, ki se v službi vsak dan srečuje z vremenom. Kako se imenuje ta gospod? Vremenko, vremenoslovec? Razmisli.
In ne pozabimo ... za vsakim dežjem posije sonce!!!
2.     Gospa Lea je sestavila tudi ples. V priponki pošiljam njen link do ples. Koreografija, ki jo je sestavila, je čisto enostavna. ;)
3.     Na sprehodu naberi primerne kamenčke, nato se prepusti domišljiji in jih pobarvaj.  
Lepo vas pozdravljam, učiteljica Alenka.




Pozdravljeni,

Kako ste kaj? Upam, da vam čas mineva hitro in da niste preveč žalostni, ker ne vidite svojih sošolcev, sošolk, učiteljic in drugih, ki vam veliko pomenijo.
Jaz nisem niti približno pričakovala, da bo zaprtje trajalo tako dolgo, kot pravijo, da bo. Ko sem razmišljala kaj bi počeli v okviru OPB in ko sem si zamislila, da bi pisali dnevnik, sem imela v mislih bolj to, da bomo imeli vsi en spomin na ta dogodek, ki ga boste lahko prebrali čez leta in se spomnili kako je bilo. Tako da vas zelo dobro razumem, če ste ga oziroma ga boste nehali pisati. Za spomin na te čase imate zapisanega dovolj J

V tem tednu boste nekateri zaposleni z barvanjem pirhov, peko raznih slaščic, izdelovanjem okrasja in še s šolskim delom, zato vas ne želim preveč obremenjevati.
Zato vam za danes nalagam samo dve zadolžitvi. Lepo bi bilo, da opravite vsaj hišno opravilo, če pa ste (s starši) presodili, da imate dovolj drugega dela, pa ni potrebno opraviti ničesar. Seveda je bolj pomembno, da opravite šolsko delo in da imate ob tem še dovolj časa, da greste na kakšen sprehod.

1.)   Opravite eno od domačih opravil, recimo pobriši vse ročaje in kljuke vrat ter ogledala v stanovanju.
2.)   Če radi ustvarjate, vam za idejo pošiljam povezavo za izdelovanje vetrnih zvončkov: https://happyhooligans.ca/homemade-wind-chimes-for-kids/




Pevski zbor: A. Ivanetič
Drage pevke in pevci!

Kar lepo nam gre, vi prepevate doma, jaz prepevam doma, skupaj smo pravi zbor!
Kaj bomo prepevali v tem tednu?

Pomlad je lepa tudi skozi okno. Zvončki in trobentice so prvi v pomladnem travniškem orkestru. Tudi drevje se krasi v prelepe cvetne obleke. V naravi  bodo češnje zdaj zdaj svoje veje prekrila s čudovitimi  cvetovi.


Ko sem vse to občudovala, sem se spomnila na pesem Ko boš prišla na Bled.
V njej pesnik Frane Milčinski - Ježek med drugim pravi:»..za naju ves bo svet, kot češnjev cvet.«

Naloga
Na spodnji  povezavi pesem  poslušaj in se jo nauči.



Na spodnjih povezavah lahko poslušaš različne izvedbe pesmi.

                                     https://www.youtube.com/watch?v=E0tol0F3F-4 – Perpetuum Jazzile

               

                                     https://www.youtube.com/watch?v=dsWvAwKULx8 – Flat Hats gipsy swing


Poskusi se naučiti pesem KO V ŠOLO PRIDEM SPET, ki se poje na isto melodijo kot pesem Ko boš prišla na Bled. Besedilo je spremenjeno oz. prirejeno glede na  okoliščine, v katerih se nahajamo. Prvi del pesmi je napisan tako, kot da poješ s tvojega zornega kota (Ko v šolo pridem spet), drug del pa je napisan tako, kot da bi ti pel oz. pela nekomu drugemu za spodbudo, da jo oz. ga spomniš, kako bo lepo,  ko boste spet v šoli. (Ko v šolo prideš spet). 
Pesem se lahko izvaja na več načinov:
prvi del je sicer napisan za deklico, ki s sošolko od veselja prepevata na hodniku (na hodnik šli zapet), lahko pa  deklica s sošolcem  prepeva na hodniku (na hodnik šla zapet). Tretja možnost je, da poje fant, ki gre s sošolcem ali s sošolko zapet na hodnik, skratka v vseh primerih, ki so drugačni kot je zapisan v izvirniku pesmi, je potrebno prilagoditi le delčke besedila tako, da bo sporočilo smiselno.
Lahko pa tudi sam/-a poiščeš kakšno rimo in sestaviš verz ali pesem na melodijo, ki jo poznaš.
Veliko veselja pri petju želim in ostanite zdravi!

učiteljica  Andreja



KO V ŠOLO PRIDEM SPET
(prepesnila Judita Jereb)

Ko v šolo pridem spet,
v učilnico sedet,
za mene ves bo svet,
kot češnjev cvet.

Na hodnik šli zapet,
s sošolko bova spet
in srčece si gret,
ko v šolo pridem spet.

Moj srček zlat
bo delal tika-tak,
ko za klopjo sedel bo vsak.

Ko  v šolo pridem spet,
 v učilnico sedet,
za mene ves bo svet,
kot češnjev cvet.



Mmmmmmm….
Mmmmmmm…

Ko v šolo prideš spet
v učilnico sedet,
za tebe ves bo svet,
kot češnjev cvet.

Na hodnik šli zapet
s sošolci  bomo spet
in srčeca si gret,
ko  v šolo prideš spet.

Tvoj srček zlat
bo delal tika-tak,
ko za klopjo sedel bo vsak.

Ko  v šolo prideš spet
v učilnico sedet,
za  vse nas ves bo svet,
kot češnjev cvet.








Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...