četrtek, 7. maj 2020

PETEK, 8. 5. 2020

SLOVENŠČINA
Petek je dan za branje.
Danes boste brali knjige po vaši izbiri. Zagotovo imate knjigo, ki vam je najbolj všeč. 
Predlagam, da meriš čas, kako dolgo bereš. Vzemi uro in preveri, kdaj boš začel/a in kdaj boš končal/a.  Beri 30 minut. To je toliko časa, kot poteka naš pouk po skaype-u. 
Če boš imel/a težave s pozornostjo, si vzemi 5 minut odmora, a nato branje za toliko časa podaljšaj.
Lahko bereš tudi knjigo, ki jo boš povedal/a za bralno značko. 
Pomembno: Ob branju bodi sproščen/a in uživaj. 

MATEMATIKA
Odpri povezavo Ponovimo in USTNO reši račune na projekciji. 
Ponovimo

V karo zvezek prepiši in reši besedilni nalogi. Napiši naslov: VAJA

Razstavo v galeriji si je v sredo ogledalo 130 obiskovalcev, V četrtek si je razstavo ogledalo 20 obiskovalcev VEČ, kot v sredo.
Koliko obiskovalcev si je ogledalo razstavo v obeh dneh skupaj?

R: ______________

R: _______________

O: ______________________________


V prodajalni avtomobilov so prvo leto prodali 350 avtomobilov. Naslednje leto so prodali 30 avtomobilov MANJ, kot prejšnje leto.
Koliko avtomobilov so prodali v obeh letih skupaj?

R: _________________

R: __________________

O: _______________________________________



NALOGE ZA DODATNI POUK 
Nalog ni treba prepisovati v zvezek. Vmesne rezultate si beleži na list papirja.  
Danes reši dve nalogi, ali vsak dan po eno; kakor ti bolj ustreza. Čas reševanja si določi sam/a.
Naloge rešuj počasi, vsako vrstico postopno. Sproti izloči tista števila, ki so vsiljivci. 
Nato med ostalimi števili izberi pravo.
A.
Sem > 9 • 9 + 3
Sem manjše od 300.
Na mestu enic imam 5.
Katero število sem?
165
254
59
325
262

B
Sem < 1000
Na mestu stotic nimam 1.
Seštevek S, D in E je < 3.
Katero število sem?

340
211
110
200
201

C
Sem > 90 + 95
Sem < 600 + 90
Seštevek mojih števk je 12.
Katero število sem?

413
219
150
236
184


Č
Dodaj mi 20 in bom > 300
Odvzemi mi 20 in bom < 300
Sem sodo število.
Katero število sem?
308
289
271
324
216


D
Sem > 8 • 9 + 26
Nisem 90 + 27.
Lahko me deliš s 3.
Katero število sem?
144
128
86
93
117


E
Imam stotice, desetice in enice.
Desetica je manjša od enice.
Enica je manjša od stotice.
Seštevek mojih desetiških enot je 6.
Katero število sem?

LIKOVNA UMETNOST
Na spodnji sliki je načrt za izdelavo zmaja ali kuščarja 😀?? 

Iz tetrapaka narediš trup, dodaš glavo in rep, še bolje pa, da dodaš še noge. 
Lahko ga pobarvaš ali polepiš z izbranim materialom (papir, blago...).
Morda še nisi dokončal/a ribe iz slanega testa? Nikoli ni prepozno 😀. 




OPB

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...