SLOVENŠČINA - 2 uri
DZSLJ, str:
- 63, pri prvi nalogi beremo in ponovimo VPRAŠALNICE (odebeljena pisava), nal. 1, naredi p'o navodilu.
- str: 66 in 67, nal: 2
Domača naloga: 15 minut branja iz knjige po izbiri
SPOZNAVANJE OKOLJA
Učni cilji:
·
Učenci vedo, da je
veter premikanje zraka, ter določajo hitrost in smer gibanja vetra.
·
Veter
Vodimo pogovor, npr.:
Kaj je veter? Kako ga čutimo?
Kaj mu
lahko določamo, kaj merimo?
Katere
vetrove poznamo? (Burja, maestral, jugo, severnik …)
Kako je
severnik dobil ime?
Ali je
veter koristen?
Kaj poganja
veter?
Ste že kje
videli vetrno vrečo? Kaj nam kaže?
Kaj je
brezvetrje?
Ste že
opazovali oblake? So vsi oblaki enake oblike?
So oblaki
vedno enaki? Zakaj ne?
DZ SPO,
- str: 41, (Oblake nekaj minut samo opazuj, risali jih bodo, ko bodo izrazitejši).
Iz lista papirja naredite pahljačo. (Zložite jo kot harmoniko. Na enem delu jo ovijete s selotejpom, da se ne odpira). Naredite poskuse in vnesite podatke v preglednico pri nalogi 2.
- str: 42, samo nal: 3. pri tej nal: opazuj slike in se pogovorite o koristih vetra ter škodljivih lastnosti močnih vetrov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar