ponedeljek, 3. januar 2022

PONEDELJEK, 3. 1. 2022

SLOVENŠČINA - 2 uri

DZSLJ, str: 

- 63, pri prvi nalogi beremo in ponovimo VPRAŠALNICE (odebeljena pisava), nal. 1, naredi p'o   navodilu.

- str: 66 in 67, nal: 2 

Domača naloga: 15 minut branja iz knjige po izbiri 

SPOZNAVANJE OKOLJA

Učni cilji:

·     Učenci vedo, da je veter premikanje zraka, ter določajo hitrost in smer gibanja vetra.

·    Veter

Vodimo pogovor, npr.:

Kaj je veter? Kako ga čutimo?

Kaj mu lahko določamo, kaj merimo?

Katere vetrove poznamo? (Burja, maestral, jugo, severnik …)

Kako je severnik dobil ime?

Ali je veter koristen?

Kaj poganja veter?

Ste že kje videli vetrno vrečo? Kaj nam kaže?

Kaj je brezvetrje?

Ste že opazovali oblake? So vsi oblaki enake oblike?

So oblaki vedno enaki? Zakaj ne?

 

DZ SPO, 

- str: 41, (Oblake nekaj minut samo opazuj, risali jih bodo, ko bodo izrazitejši).

Iz lista papirja naredite pahljačo. (Zložite jo kot harmoniko.  Na enem delu jo ovijete s selotejpom, da se ne odpira). Naredite poskuse in vnesite podatke v preglednico pri nalogi 2.

- str: 42, samo nal: 3.  pri tej nal: opazuj slike in se pogovorite o koristih vetra ter škodljivih lastnosti močnih vetrov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...