SLOVENŠČINA
Proslava ob kulturnem prazniku.
MATEMATIKA
Upam, da ti je seštevanje uspelo, saj je prav zabavno. Poskusi še na minus po deseticah.
60 – 30 = 80 – 10 = 40 – 40 = 90 – 0 = 70 – 50 = 50 – 20 = |
40 + 30 = 90 – 70 = 60 – 50 = 50 + 50 = 100 – 30 = 20 + 70 = |
DZSPO, STR: 57
KO SEM BIL MLAJŠI - preteklost, sedanjost, prihodnost
Kaj
se je zgodilo v tvoji preteklosti? Kaj
se dogaja v sedanjosti? Kako
bi raziskali svojo preteklost? Kako bi predstavili svojo
preteklost?
Kako so v preteklosti ljudje
potovali?
|
Kakšne igrače so imeli otroci v
preteklosti?
|
Kako so ljudje pripravili kosilo v preteklosti in kako to storimo danes? |
Kako so ljudje prali perilo v
preteklosti in kako to delamo danes?
|
Izberi si še kakšno opravilo in
opiši, kako so ga opravljali v preteklosti in kako ga opravljamo danes.
|
Imenuj ali opiši nekaj pripomočkov za delo, ki so jih uporabljali v
preteklosti, danes pa jih ne uporabljamo več. |
Učitelj bere trditve. Če se je učencem to že zgodilo,
se usedejo, če pa še ne, stojijo.
Primeri trditev:
Hranili so me
po steklenički.
Vozil sem
avto.
Vozil sem
kolo.
Hodil sem v
9. razred.
Hodil sem v
vrtec.
Hodil sem v
službo.
Vozili so me
v vozičku.
Bil sem na
Triglavu.
…
Učencem povemo: če so sedeli, smo govorili o njihovi
preteklosti.
·
SDZ,
str. 57
Vodimo pogovor, npr.:
Katerih dogodkov iz svojega
življenja se še spomnite?
Kaj od tega, kar se vam
dogaja v sedanjosti, je pomembno?
-
Ogledamo si fotografiji in preberemo besedilo
o preteklosti in sedanjosti.
-
Igra: preteklost, sedanjost
Učenci sedejo v krog.
Vsak učenec pove eno poved,
ki govori o njegovi sedanjosti, in eno, ki govori o njegovi preteklosti.
1., 2. in 3. naloga
Učenci preberejo navodila.
Rešijo naloge. Pregledamo
pravilnost rešenih nalog.
Domače
delo:
Doma si oglejte fotografije,
ki prikazujejo dogodke iz vaše preteklosti.
Aktivno nalogo
učenci opravijo doma.
Ni komentarjev:
Objavite komentar