četrtek, 3. februar 2022

PETEK, 4. 2. 2022

SLOVENŠČINA

Proslava ob kulturnem prazniku. 


MATEMATIKA

 Upam, da ti je seštevanje uspelo, saj je prav zabavno. Poskusi še na minus po deseticah.

60 – 30 =

80 – 10 =

40 – 40 =

90 –   0 =

70 – 50 =

50 – 20 =



   40 + 30 =

   90 – 70 =

   60 – 50 =

   50 + 50 =

 100 – 30 =

   20 + 70 =

        




PONOVIMO SIMETRIJO V svoji okolici poišči nekaj predmetov, ki so simetrični. Ali še veš, kaj pomeni, da je predmet ali lik simetričen? Poišči nekaj simetrij tudi v naravi. 

                               



             






SPOZNAVANJE OKOLJA

DZSPO, STR: 57 

KO SEM BIL MLAJŠI - preteklost, sedanjost, prihodnost

Kaj se je zgodilo v tvoji preteklosti?


Kaj se dogaja v sedanjosti?

 

Kako bi raziskali svojo preteklost?

 

Kako bi predstavili svojo preteklost?

  

Kako so v preteklosti ljudje potovali?

 

Kakšne igrače so imeli otroci v preteklosti?

 

Kako so ljudje pripravili kosilo v preteklosti in kako to storimo danes?

Kako so ljudje prali perilo v preteklosti in kako to delamo danes?

 

Izberi si še kakšno opravilo in opiši, kako so ga opravljali v preteklosti in kako ga opravljamo danes.

 

Imenuj ali opiši nekaj pripomočkov za delo, ki so jih uporabljali v preteklosti, danes pa jih ne uporabljamo več.

         Igra dan – noč

Učitelj bere trditve. Če se je učencem to že zgodilo, se usedejo, če pa še ne, stojijo.

Primeri trditev:

Hranili so me po steklenički.

Vozil sem avto.

Vozil sem kolo.

Hodil sem v 9. razred.

Hodil sem v vrtec.

Hodil sem v službo.

Vozili so me v vozičku.

Bil sem na Triglavu.         

Učencem povemo: če so sedeli, smo govorili o njihovi preteklosti.

 

·       SDZ, str. 57

Vodimo pogovor, npr.:

Katerih dogodkov iz svojega življenja se še spomnite?

Kaj od tega, kar se vam dogaja v sedanjosti, je pomembno?

-        Ogledamo si fotografiji in preberemo besedilo o preteklosti in sedanjosti.

-        Igra: preteklost, sedanjost

Učenci sedejo v krog.

Vsak učenec pove eno poved, ki govori o njegovi sedanjosti, in eno, ki govori o njegovi preteklosti.

 

1., 2. in 3. naloga

Učenci preberejo navodila.

Rešijo naloge. Pregledamo pravilnost rešenih nalog.

 

Domače delo:

Doma si oglejte fotografije, ki prikazujejo dogodke iz vaše preteklosti.

Aktivno nalogo učenci opravijo doma. 

 

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...