SLOVENŠČINA
VAJE GRAFOM OTORIKE - POŠEVNE ČRTE
- brezčrtni zvezek: poišči naslednjo prazno stran. Po sredini lista povleci od zgoraj navzdol NAVPIČNO ČRTO.
Kaj si ugotovil/a? Navpična črta razdeli prostor - list na LEVO in DESNO POLOVICO. Poglej svoji roki. Levo dlan položi na levo polovico, desno dlan pa na desno polovico.
V prazni polovici bomo risali poševne črte. Najprej poišči v svoji okolici čim več poševnih črt. Ugotavlja, ali gredo poševne črte v levo ali desno smer. Smeri prikaži - ponazori najprej z rokami po zraku.
SLEDIJO VAJE V ZVEZKU.
Na levi polovici napiši ZGORAJ črko L, na desni pa črko D.
Ko boš risal/a v zvezek, rišeš črte od zgoraj navzdol, najprej v eno smer, nato še v drugo. Ko rišeš črte, menjaj barve. Če ti ne bo uspelo risati črte v enakomernem razmiku, bo tudi prav; VAJA DELA MOJSTRA 😀. Če si levičar/ka, ti bo lažje delati najprej na desni strani, nato pa na levi.
DEKLAMACIJA: Berilo 1. r
Učni cilji:
KORENJAK
(NIKO GRAFENAUER)
PEDENJPED JE KORENJAK,
MALOKDO MU JE ENAK.
ZMEROM HRABO SE DRŽI,
PRED NIČEMER NE ZBEŽI.
NAJ PREŽI SAM VOLK ZA VRATI,
NOČE K MAMICI ZBEŽATI.
LE ROKE DA PRED OČI
IN IZDAHNE: MENE NI!
- Vodimo pogovor o Pedenjpedu, npr.:
Ali veš, kdo je Pedenjped? Kako visok je? Koliko je pedenj
in še ped? Razložimo in
pokažemo (približno 20 cm). Ali je ta razigrani fanič visok?
- Povemo: Pedenjped je malček, a je kljub temu velik
korenjak.
Učence spodbudimo, naj povedo, kaj
pomeni beseda korenjak.
· Priprava na poslušanje
Učenci se pripravijo na poslušanje.
· Branje in literarnoestetsko doživetje
Doživeto preberemo/povemo pesem.
-
Preberemo prvo
kitico pesmi, s poudarkom na besedah HRABRO SE DRŽI.
Po prebrani kitici vodimo pogovor.
- Kaj pomeni, da se hrabro drži?
- Preberemo drugo kitico
pesmi.
Kako se Pedenjped skrije volku?
Kdo bi lahko bil ta volk?
Kje je strašni volk doma?
Ali Pedenjped kdaj zbeži k mamici?
Ali je čisto pravi junak, če zbeži k
mamici?
Ni komentarjev:
Objavite komentar