·
Poznajo
računski operaciji množenja in deljenja ter simbole (x, : in =).
·
Uporabljajo
računske zakone pri množenju – zakon o zamenjavi (2
X 5 = 5 X 2).
·
Do
avtomatizma usvojijo zmnožke v obsegu od 1x do 10 x (krat), poštevank števil 2, 3, 4, 5 in 10.
·
Poznajo
pojem večkratnik ( x ) števila in navedejo večkratnike
poštevank (na pamet). Rezultat pri množenju je ZMNOŽEK (4 X 5 = 20)
·
Do
avtomatizma usvojijo količnike ( : ) iz poštevank števil 2, 3, 4, 5, in
10.
Rezultat pri deljenju je KOLIČNIK (20 : 5 = 4).
·
Razložijo,
da sta množenje in deljenje obratni računski
operaciji.
(7
X 4 = 28, ker je 28 : 4 = 7)
· Utemeljijo kaj je več? Primer:
· Utemeljijo kaj je več? Primer:
Za
9 večje od: 10 + 9 = 19
9
x večje od: 10 X 9 = 90
·
Sistematično
rešujejo matematične probleme (besedilne naloge) ter pri reševanju matematičnih
problemov uporabljajo računski operaciji
množenje in deljenje.
·
Prepoznajo,
poimenujejo in opišejo polovico, četrtino, desetino, petino ter tretjino.
·
Prikažejo
dele celote in jih zapišejo v obliki ulomka.
1. Slikovno: Kolikšen del celote je pobarvan?
2.. Pobarvaj ¼ zvezd. 12 : 4 = 3
3. V besedilni nalogi v obliki računa:
Primer: Na drevesu je zrastlo 45
jabolk, 1/5 (ena petina) jih je že
padlo na tla.
Koliko jabolk je že padlo na tla?
Račun: 45 : 5 = 9
Odgovor: Na tla je že padlo 9 jabolk.
Ni komentarjev:
Objavite komentar