Do sedaj smo računali s števili do 100; čas je da gremo do 1000. Ponovimo, desetiške enote do 100.
Natančno preberi vprašanje, razmisli in odgovore napiši v karo zvezek.
Lahko si pomagaš z risanjem.
PRIMER: ..... III = 5E 3D = 35
V karo zvezek napiši:
VAJA
KATERA ŠTEVILA SMO?
Imam 10 E.
Imam eno D.
Imam eno E.
Imam pet D in pet E.
Imam devet E in 9 D.
Imam nič E, nič D in eno S.
Imam nič E, nič D in nič S.
Naredimo še zapis:
DESETIŠKE ENOTE
Desetiške enote so:
enice (E),
desetice (D),
stotice (S),
tisočice (T).
10 E = 1 D 10 D = 1 S 10 S = 1 T
(10 X 1 =10) (10 X 10 = 100) (10 X 100 = 1000)
..... III = 5E 3D = 35
IIIIIII .... = 7D 4E = 74
...... = 0D 6E = 6 (Tudi 0 je število, ki pomeni nič D)
...... = 0D 6E = 6 (Tudi 0 je število, ki pomeni nič D)
TISOČICE STOTICE DESETICE ENICE
Imamo:
1T 4S 2D 1E,. To je število 1421
(tisoš štiristo enaiindvajset)-
Mi bomo računali samo do 1000.
Vzemi DZMAT/3 in si oglej in preberi str: 13. Na str: 14. naredi naloge: 1, 2 in 3.
SLOVENŠČINA
DZSLJ/2, STR: 66 , nal: 1
Naredimo vajo PONOVIM. Samo 1. nalogo, (v okvirčkih).
SPOZNAVANJE
OKOLJA
Naredimo zapis v zvezek SPO.
ORIENTACIJA
Orientirati se
pomeni znajti se v okolju, da vemo, kje smo. Pri tem upoštevamo smeri neba.
Poznamo štiri
smeri neba.
VZHOD V - Sonce vzhaja
ZAHOD Z - Sonce
zahaja
SEVER S - Sonca
ne vidimo
JUG J - Sonce je
podnevi najvišje na nebu
KAKO SE ORIENTIRAMO?
PO SONCU
Sonce
zjutraj vzhaja na vzhodni strani neba, zvečer pa zahaja na zahodni. Okoli
poldneva je najvišje na jugu.
S KOMPASOM
Najhitreje in najbolj natančno ponoči in podnevi določamo
strani neba s pomočjo KOMPASA. KOMPAS je
naprava, ki ima magnetno iglo, ki kaže vedno proti severu.
SENCA PALICE
Nato preberite v DZSPO, str:73.
V nalogi 1. dopišite manjkajoče strani neba.
LAHKO UPORABITE JOKERJA:
S in J sta vedno nasproti drug drugemu.
V in Z sta vedno nasproti drug drugemu.
In še DN.
Vzemi štiri lističe ali nalepke. Na vsak listič napiši eno stran neba: V, Z , S, J.
Skupaj s starši ugotovite, kje se nahajajo strani neba in prilepite - pritrdite lističe
na steno ali pohištvo na ustrezno stran neba. To ti bo v pomoč pri vajah, ki jih bomo izvajali pri naslednjih urah.
Starši lahko poskušajo najti aplikacijo kompas na pametnem telefonu, na primer:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.nenter.app.compass_app
Compass Galaxy
Še bolje je, če imate doma kompas.
Angleščina 3. r_
Povezava do nalog
31. 3. 2020 2. Preveri, če imaš rešene naloge v delovnem zvezku. Če nimaš, jih reši. stran 52, 53 A: Z modro barvo pobarvaj besede, ki poimenujejo poklice, z rdečo oblačila. B: V levi kvadrat napiši oblačila, v desnega rojstno dnevne pripomočke. C: Obkroži besedo, ki ne spada zraven. D: Napiši, kaj je na sliki. stran 28, 29 A: V levi kvadrat napiši izraze za počutja, v desnega izraze za vreme. B: Z zeleno barvo pobarvaj besede, ki poimenujejo šolske pripomočke, z oranžno športne pripomočke. C: Obkroži besedo, ki ne spada zraven. D: Napiši, kaj je na sliki. 3. Odpri delovni zvezek na strni 68 in vsaj 2x poslušaj strip. Prvič le poslušaj, drugič poskusi glasno brati zraven. O čem pripoveduje strip? Posnetek najdete med prilogami elektronskega sporočila, ki vam ga je za današnji dan poslala gospa razredničarka oz. je posnetek dostopen na spletni strani: https://www.evedez.si/ . 4. Reši nalogo. Povezava do nje se nahaja spodaj. Ko nalogo izpolniš, sledi korakom, ki so navedeni spodaj: https://www.liveworksheets.com/xd83590bv * Naloga bo avtomatsko poslana na moj elektronski naslov, tebi pa ne bo treba ničesar prepisovati in prerisovati v zvezek ali pa kopirati učnega lista. Alex in Annie se odpravita na potep s kolesom. Annie si je najprej pozabila nadeti čelado, nato je želela voziti kar po cesti, namenjeni za avtomobile, dokler je na to ni opozoril Alex in rekel, da bo boljše, če gresta po kolesarski stezi. Annie bi skoraj prevozila rdečo luč na semaforju, če je ponovno Alex ne to ne bi opozoril. Ko sta nadaljevala vožnjo, je Alex pogledal nazaj in Annie rekel, naj bo previdnejša, v tistem trenutku pa se je Alex zaletel v policista. Angleščina 3. r_31. 3. 2020 KORAK 1: Ko zaključiš z reševanjem, se pomakni navzdol do gumba »Finish«, na katerega klikneš.
Angleščina 3. r_
Povezava do nalog
31. 3. 2020 2. Preveri, če imaš rešene naloge v delovnem zvezku. Če nimaš, jih reši. stran 52, 53 A: Z modro barvo pobarvaj besede, ki poimenujejo poklice, z rdečo oblačila. B: V levi kvadrat napiši oblačila, v desnega rojstno dnevne pripomočke. C: Obkroži besedo, ki ne spada zraven. D: Napiši, kaj je na sliki. stran 28, 29 A: V levi kvadrat napiši izraze za počutja, v desnega izraze za vreme. B: Z zeleno barvo pobarvaj besede, ki poimenujejo šolske pripomočke, z oranžno športne pripomočke. C: Obkroži besedo, ki ne spada zraven. D: Napiši, kaj je na sliki. 3. Odpri delovni zvezek na strni 68 in vsaj 2x poslušaj strip. Prvič le poslušaj, drugič poskusi glasno brati zraven. O čem pripoveduje strip? Posnetek najdete med prilogami elektronskega sporočila, ki vam ga je za današnji dan poslala gospa razredničarka oz. je posnetek dostopen na spletni strani: https://www.evedez.si/ . 4. Reši nalogo. Povezava do nje se nahaja spodaj. Ko nalogo izpolniš, sledi korakom, ki so navedeni spodaj: https://www.liveworksheets.com/xd83590bv * Naloga bo avtomatsko poslana na moj elektronski naslov, tebi pa ne bo treba ničesar prepisovati in prerisovati v zvezek ali pa kopirati učnega lista. Alex in Annie se odpravita na potep s kolesom. Annie si je najprej pozabila nadeti čelado, nato je želela voziti kar po cesti, namenjeni za avtomobile, dokler je na to ni opozoril Alex in rekel, da bo boljše, če gresta po kolesarski stezi. Annie bi skoraj prevozila rdečo luč na semaforju, če je ponovno Alex ne to ne bi opozoril. Ko sta nadaljevala vožnjo, je Alex pogledal nazaj in Annie rekel, naj bo previdnejša, v tistem trenutku pa se je Alex zaletel v policista. Angleščina 3. r_31. 3. 2020 KORAK 1: Ko zaključiš z reševanjem, se pomakni navzdol do gumba »Finish«, na katerega klikneš.
OPB 6, Tina Zafošnik
Pozdravljeni,
Kako se kaj počutite? Ali
opažate, da ste bolj spočiti, ko vam zjutraj ni treba tako zgodaj vstajati? Jaz
sem to najprej opazila, saj sem vsako jutro morala vstati že ob 5:20, odkar smo
v karanteni pa lahko zjutraj spim malo dlje J
Ali kaj pokličete svoje sošolce, sošolke, prijatelje in prijateljice in se z
njimi pogovorite kaj počnejo in kako se imajo? Jaz se veliko pogovarjam s
svojimi sodelavkami, vašimi učiteljicami, ki mi poročajo kako vam gre šolsko
delo. Moj trebušček raste, dojenčica pa tudi in kmalu bo prišel čas, ko se bom
mkrala posloviti od vas. Ampak obljubim, da vas pridem pozdravit še pred koncem
šolskega leta, da se bomo lahko osebno poslovili J
Sedaj pa je čas, da se posvetimo
še nalogam za danes:
1.) Danes
si sami izberite domače delo, ki ga boste opravili. Naj bo to pomivanje posode,
brisanje prahu in sesanje, pranje perila ali karkoli drugega, kar je potrebno
narediti.
2.) Ne
pozabite na naš dnevnik. Morda pa se je vseeno zgodilo kaj, kar bi radi
zapisali vanj J
3.) Ste
za to, da začnemo ustvarjati spomladansko dekoracijo? Meni so zelo všeč
preprosti ptički, ki jih lahko obesite na vejo, ki jo poberete na sprehodu v
naravi.
Navodila za izdelavo najdete tukaj:
Tudi
ptičke, narejene na ta način, so zelo lepe:
OPB 7
TEMATSKI SKLOP:
ŽIVIM ZDRAVO
DATUM: 31.
3. 2020
UČITELJICA: Ana Žižek
AKTIVNOSTI:
NAVODILA:
Na A4 listu s svinčnikom obriši
svojo roko, pobarvaj jo in prstke okrasi s cvetovi, srčki, gumbki ... Uporabiš
lahko katerikoli material, ki ga imaš na voljo doma. Uživaj v ustvarjanju!
Primer končnega izdelka:
Ni komentarjev:
Objavite komentar