SLOVENŠČINA
Oglej si videoposnetek risanke
Risanka: Palčica (H. C. Andersen)Poglej 1. videoposnetek, (25:02 min)
Nato v zvezek za SLJ napiši odgovore na vprašanja:
Napiši samo odgovore, vprašanja ni treba prepisovati. Odgovarjaj s celimi, daljšimi povedmi. Ne pozabi na vejice.
Naslov v zvezku je:
Hans Christian Andersen
PALČICA
(Odgovori na vprašanja)
- Zakaj je bilo deklici ime Palčica?
- Kašne lastnosti je imela Palčica?
- Kaj so o Palčici razmišljali hrošči?
- Kaj meniš, zakaj so hrošči mislili, da je Palčica grda?
- Kako je poljska miš poskrbela za Palčico?
- Bi bilo prav, da bi se Palčica poročila s krtom? Zakaj?
- Kaj meniš, kako sta živela Cvetlični kralj in Palčica (Maja) potem, ko sta se poročila?
MATEMATIKA
S točkami smo se že srečali, ko smo ponavljali o likih in telesih. Se spomniš, kje smo tam srečali točke? V pomoč sta spodnji sliki.
Točke so oglišča pri likih in telesih.
Nato v karo zvezek naredimo zapis. Napišemo naslov:
ČRTA IN TOČKA
TOČKE označimo s križcem ali krožcem. Poimenujemo jih z veliko tiskano črko.
. A X B
Če točke nanizamo v vrsto eno zraven druge dobimo ČRTO. Črta je množica točk.
Ax-------------------------------------------------
Dve točki lahko povežemo z različnimi ravnimi ali krivimi črtami.
Črte se lahko tudi sekajo, takrat dobimo PRESEČIŠČE.
PRESEČIŠČE je točka, kjer se dve črti stikata v isti točki.
Poglej v DZ/3, str: 10.
Ugotovi, katera črta je daljša, RAVNA ali KRIVA?
V DZ na str: 11 poveži točki M in N z ravno in krivo črto in odgovori, katera črta je daljša in katera krajša.
V nalogi 4, str: 11 pa označi vsa PRESEČIŠČA ter jih poimenuj z velikimi tiskanimi črkami.
Na koncu naredi tudi nalogi PONOVIM na str: 11 (lik) in na str: 12, (telo).
GLASBA
DZ/GUM str: 39.
Preberi vsebino Orkester ter v preglednico s slikami vpiši, katere skupine glasbil sestavljajo orkester.
Zapomni si: Kaj je orkester? V delovnem zvezku podčrtaj poved z rdečo barvo, da si boš lažje zapomnil/a.
Uporabiš lahko jokerja.
TROBILA, PIHALA, BRENKALA, TOLKALA, GODALA, INSTRUMENTI S TIPKAMI
Črte se lahko tudi sekajo, takrat dobimo PRESEČIŠČE.
PRESEČIŠČE je točka, kjer se dve črti stikata v isti točki.
Poglej v DZ/3, str: 10.
Ugotovi, katera črta je daljša, RAVNA ali KRIVA?
V DZ na str: 11 poveži točki M in N z ravno in krivo črto in odgovori, katera črta je daljša in katera krajša.
V nalogi 4, str: 11 pa označi vsa PRESEČIŠČA ter jih poimenuj z velikimi tiskanimi črkami.
Na koncu naredi tudi nalogi PONOVIM na str: 11 (lik) in na str: 12, (telo).
GLASBA
DZ/GUM str: 39.
Preberi vsebino Orkester ter v preglednico s slikami vpiši, katere skupine glasbil sestavljajo orkester.
Zapomni si: Kaj je orkester? V delovnem zvezku podčrtaj poved z rdečo barvo, da si boš lažje zapomnil/a.
Uporabiš lahko jokerja.
TROBILA, PIHALA, BRENKALA, TOLKALA, GODALA, INSTRUMENTI S TIPKAMI
ŠPORT
ŠPORT 3. B
OPB 6 - A. Žižek
ŠPORT 3. B
DATUM: 30. 3. 2020
UČITELJICA: Ana Žižek
SKLOP: ZDRAVO ŽIVIM
AKTIVNOSTI:
·
Za ogravanje
prosi nekoga iz tvoje družine, da se ti pridruži pri začetnem ogrevanju. Glej
spodnjo sliko. J
Zdaj pa:
·
če imaš možnost na prostem, v garaži ali kje drugje
na varnem, vadi skok v daljino z mesta. Saj veš, tisto, kar smo že
vadili za športnovzgojni karton.
Mesto odriva označi s črto. S
sonožnim odrivom in s pomočjo zamaha z rokami skoči čim dlje.
Dolžino svojih skokov izmeri s
pomočjo metra. Tako boš ponovil tudi merske enote za dolžino in pravilnost
merjenja (meriti začnemo pri 0 cm).
S svojo družino lahko prirediš
tudi tekmovanje. J
Ne pozabi na sprostitvene vaje in
pitje tekočine.
AKTIVNOSTI:
Začel se je nov teden in danes povabi starše/sorojence k
igri. Vsak od družinskih članov izvleče svoj listek s vprašanjem in nanj
odgovori. Lahko pa na vprašanja odgovarjate vsi. In sicer na listke napiši naslednje povedi:
-
KDAJ
SI NAJBOLJ SREČEN/A?
-
SE
VEČKRAT POČUTIŠ TAKO?
-
KATERI
JE TVOJ NAJLJUBŠI KRAJ NA TEM SVETU?
-
KDAJ
TE JE BILO NAJBOLJ STRAH?
-
KAJ
NAJRAJE POČNEŠ?
Seveda ne pozabi na gibanje na svežem
zraku. J
Ni komentarjev:
Objavite komentar