SPOZNAVANJE OKOLJA
učni
cilji:
- Primerjajo živa bitja in okolja, v katerih
živijo.
- Spoznavajo, da se živali razmnožujejo in
imajo mladiče.
- Razlikujejo preteklost in sedanjost v svojem
življenju.
Učbenik
naloga 1, str. 22–23: BILI SMO MAJHNI
Pripoveduj o svojih izkušnjah z mladiči živali, kako se
hranijo, kako se gibajo, ali se igrajo, v čem se mladiči razlikujejo od staršev, kako
zraste piščanec v jajcu, kako velik je piščanec v jajcu …
Mladički sesajo mleko.
M/3, str.
22–23 naloga 1: Iz priloge izreži sličice in jih razvrsti v
ustrezne vrstice. V posamezni vrstici jih uredi v pravilno časovno zaporedje.
To zaporedje izrekaj v povedih, in sicer tako, da poveš, kaj je bilo najprej, kaj potem
in kaj nazadnje.
Najprej teliček
pri kravi pije mleko, potem zraste in ne je več pri materi.
M/3, str. 26 naloga 5:
Preberi ali prosi starše da ti preberejo, kdaj se je kaj zgodilo, ti pa
poveži oblaček z oznako na časovnem traku.
Številski trak v
tem primeru predstavlja leta, ki 'enakomerno tečejo', po vrsti in
jih predstavimo s števili. Spomnimo se, koliko smo bili stari pred enim letom,
koliko bomo naslednje leto … Najprej smo bili stari 1 leto, nato 2, 3, 4 …
Število 7 na številskem traku tokrat pomeni 7 let.
Pripravite
plakat (risalni list) na temo: BIL/A SEM MAJHEN/A.
Na
plakatu poskusi zajeti pomembne mejnike od rojstva,
do takrat, ko si postal/a prvošolec/ka. (glej nalogo 5, str: 26). Od 0
do 6 ali 7 let. Plakat boš prinesel/la, ko se
vrnemo v šolo in ga predstavil/a sošolcem in sošolkam.
SLOVENŠČINA
Učbenik str. 27: S. Pregl: Enkrat smo bili vsi ljudje majhni
Prisluhni
besedilu. Odgovori na vprašanja pod besedilom. Razmisli, kaj imaš skupnega
osebami iz besedila.
Znaš pojasniti, kaj pomenijo manj znane besede: zibati, zibka, nenadoma,
zamisliti …?
Prepis v črtani zvezek:
PREPIS
MAMICA IN OČKA ZIBATA DOJENČKA.
TAKRAT
MU JE LEPO IN NE JOKA.
DOJENČKU
JE IME MATEJČEK.
Na koncu zapisa lahko vsebino ilustriraš (če želiš).
MATEMATIKA
-
Seštevajo
v obsegu do 10.
-
Rešujejo
preproste besedilne naloge.
-
Preštevajo
elemente množic v obsegu do 20.
M/3,
str: 7, nal;2: Zapiši račune in jih izračunaj.
Potovanje z avtobusom. Natančno si oglej
slike ter ugotovi, ali potniki VSTOPAJO ali IZSTOPAJO. Na glas pripoveduj računske zgodbe.
Če VSTOPAJO, jih bo v avtobusu VEČ, zato boš zapisal/a
račun SEŠTEVANJA s +.
če IZSTOPAJO, jih bo potem MANJ, in boš napisal/a račun ODŠTEVANJA z -.
RJI/str:
33, spodnja nal. Štejemo do 20.
Preštej predmete in prečrtaj ali doriši.
GLASBENA UMETNOST
https://www.youtube.com/watch?v=ONYOIpHEu34
Poslušaj in ponovi pesem: Jaz pa grem na zeleno travco. Preveri
v zvezku za GUM, če si pesmico že ilustriral/a. Če nisi, jo ilustriraj.
GRADIVO, KI GA POŠLJEŠ UČITELJICI:
SLJ- Prepis v črtanem zvezku.
SPO - Plakat
MAT- M/3, str: 7
Ni komentarjev:
Objavite komentar