ponedeljek, 5. april 2021

TOREK, 6. 4. 2021

SPOZNAVANJE OKOLJA

učni cilji:

 - Primerjajo živa bitja in okolja, v katerih živijo.

   - Spoznavajo, da se živali razmnožujejo in imajo mladiče.

 - Razlikujejo preteklost in sedanjost v svojem življenju.

Učbenik naloga 1, str. 22–23: BILI SMO MAJHNI

Pripoveduj o svojih izkušnjah z mladiči živali, kako se hranijo, kako se gibajo, ali se igrajo, v čem se mladiči razlikujejo od staršev, kako zraste piščanec v jajcu, kako velik je piščanec v jajcu …



                                                 Mladički sesajo mleko.


                                                           Ptica hrani mladiče.

M/3, str. 22–23 naloga 1: Iz priloge izreži sličice in jih razvrsti v ustrezne vrstice. V posamezni vrstici jih uredi v pravilno časovno zaporedje. To zaporedje izrekaj v povedih, in sicer tako, da poveš, kaj je bilo najprej, kaj potem in kaj nazadnje.

Najprej teliček pri kravi pije mleko, potem zraste in ne je več pri materi.

M/3, str. 26 naloga 5:

Preberi ali prosi starše da ti preberejo, kdaj se je kaj zgodilo, ti pa poveži oblaček z oznako na časovnem traku.

Številski trak v tem primeru predstavlja leta, ki 'enakomerno tečejo', po vrsti in jih predstavimo s števili. Spomnimo se, koliko smo bili stari pred enim letom, koliko bomo naslednje leto … Najprej smo bili stari 1 leto, nato 2, 3, 4 …

Število 7 na številskem traku tokrat pomeni 7 let.

 

Pripravite plakat (risalni list) na temo: BIL/A SEM MAJHEN/A.

Na plakatu poskusi zajeti pomembne mejnike od rojstva, do takrat, ko si postal/a prvošolec/ka. (glej nalogo 5, str: 26). Od 0 do 6 ali 7 let. Plakat boš prinesel/la, ko se vrnemo v šolo in ga predstavil/a sošolcem in sošolkam.

 

SLOVENŠČINA

Učbenik str. 27: S. Pregl: Enkrat smo bili vsi ljudje majhni

Prisluhni besedilu. Odgovori na vprašanja pod besedilom. Razmisli, kaj imaš skupnega osebami iz besedila. 

Znaš pojasniti, kaj pomenijo manj znane besede: zibati, zibka, nenadoma, zamisliti …?

Prepis v črtani zvezek:

                                   PREPIS

MAMICA IN OČKA ZIBATA DOJENČKA.

TAKRAT MU JE LEPO IN NE JOKA.

DOJENČKU JE IME MATEJČEK.

Na koncu zapisa lahko vsebino ilustriraš (če želiš).

 

MATEMATIKA

-        Seštevajo v obsegu do 10.

-       Rešujejo preproste besedilne naloge.

-       Preštevajo elemente množic v obsegu do 20.

M/3, str: 7, nal;2: Zapiši račune in jih izračunaj.

Potovanje z avtobusom. Natančno si oglej slike ter ugotovi, ali potniki VSTOPAJO ali IZSTOPAJO. Na glas pripoveduj računske zgodbe.

Če VSTOPAJO, jih bo v avtobusu VEČ, zato boš zapisal/a račun SEŠTEVANJA s +.

če IZSTOPAJO, jih bo potem MANJ, in boš napisal/a račun ODŠTEVANJA z -.

RJI/str: 33, spodnja nal.  Štejemo do 20.

Preštej predmete in prečrtaj ali doriši.

 

GLASBENA UMETNOST

https://www.youtube.com/watch?v=ONYOIpHEu34

Poslušaj in ponovi pesem: Jaz pa grem na zeleno travco. Preveri v zvezku za GUM, če si pesmico že ilustriral/a. Če nisi, jo ilustriraj.

  

GRADIVO, KI GA POŠLJEŠ UČITELJICI: 

  • SLJ- Prepis v črtanem zvezku. 

  • SPO - Plakat  

  • MAT- M/3, str: 7 

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...