MATEMATIKA
Najprej naredite v DZMAT/1, str: 32 in 33
DODATNE NALOGE so namenjene za utrjevanje znanja, oziroma za DN.
19 + 1 = __ 18 – 2 = __ 16 – 6 = __
14 – 10 = __ 10 + 2 = __ 10 + 4 = __ 16 + 0 = __ 16 – 4 = __ 10 + 9 = __ 11 + 3 = __
18 – 7 = __ 17 – 2 = __ |
NA MIZI JE 6 HRUŠK, 4 JABOLKA,
5 PAPRIK, 7 BANAN IN 8 ČEBUL.
KOLIKO KOSOV SADJA
JE NA MIZI?
NARIŠI S KROŽCI:
RAČUN:________________________________________
ODGOVOR: NA MIZI JE _____
KOSOV SADJA.
NA ŠOLSKI PRIREDITVI BODO NASTOPILI TRIJE PALČKI, DVA PEVCA IN KITARIST. KOLIKO NASTOPAJOČIH BODO LAHKO VIDELI
GLEDALCI? PODČRTAJ PRAVILEN RAČUN IN IZRAČUNAJ. 3 + 2 + 2 = 7 3 + 2 + 1 = 6 1 + 1 + 3 = 5 ODGOVOR: GLEDALCI BODO LAHKO VIDELI ____
NASTOPAJOČIH. |
PREPIS POVEDI IZ VELIKIH TISKANIH V MALE TISKANE ČRKE v zvezek ABC
MARINA IMA NA RAMI VRANO IN MUCO.
MIRANOVA ROČNA URA JE NOVA.
BORISOV AVION IMA ZAVORO.
NAŠA MARICA SE VOZI V VOZIČKU.
NA MIZI IMAMO ARANŽMA Z ROŽAMI.
Učence opazujete in jih spodbujate, da pri pisanju upoštevajo:
- poteznost pisanja (začnejo od zgoraj navzdol),
- da pravilno držijo pisalo,
- da pravilno sedijo (obe roki sta na mizi),
- da delajo razmik med besedami,
- da imajo črke pravilno obliko in velikost,
- da se pravilno orientirajo na listu in v črtovju (pisati pričnejo na začetku vrste (razen naslova) in pišejo od črte do črte).
- velike začetnice in ločila pišejo z rdečo barvo.
- razložite zakaj sta v četrti povedi dve veliki začetnici (začetek povedi in ime).
·
SDZ, str. 20
1. , naloga
Najprej ponovite, zakaj so znaki različnih oblik in barv in zakaj je tako.
(Ogledali smo si že pp - kviz o prometu)
KATERE ŠTIRI SKUPINE ZNAKOV POZNAMO?
Odprite prilogo na koncu DZ IN UČENCI ZNAKE LEPIJO V PREGLEDNICO po navodilu naloge.
Preberejo
navodili.
Samostojno rešijo
nalogi.
Spremljamo
delo in po potrebi pomagamo.
Preverimo
pravilnost rešenih nalog.
Ni komentarjev:
Objavite komentar