MATEMATIKA
DZMAT/1, str:30 in 31.
Ponovimo urejanje števil do 20
- Štejejo, zapišejo
in berejo števila do 20, vključno s številom 0.
·
Določijo
predhodnik in naslednik danega števila.
·
Primerjajo
števila po velikosti in pravilno preberejo matematični zapis za velikostne
odnose med števili.
Ponovijo tudi štetje nazaj od 20 do 0, po 1 in po 2 (20, 19, 18..... in 20, 18, 16, ....)
DN: str: 32, naloga 8
SLOVENŠČINA
1. PONOVIMO predloge - SDZ/!, str: 30
Igrajte se igro: Na primer: Stoj za mizo. Splazi se pod mizo. Roke daj nad glavo. Stoj pri sošolcu (ime sošolca). Stoj med mizo in stolom. Roko položi na glavo. Postavi se pred tablo. Roke daj v žep …
Dobro si ogledajo - opazujejo sliko in najprej pripovedujejo položaje predmetov ali oseb (v, na pred, za, nad, pod, med , pri).
Nato preberejo in dopolnijo povedi v besedilu.
V nalogi sporočilo učencu, zapišimo pregovor: "POČASI SE LAHKO DALEČ PRIDE" in razložimo pomen tega pregovora.
2. PREPIS POVEDI IZ VELIKIH TISKANIH V MALE TISKANE ČRKE v zvezek ABC
MIRO NOSI MOČNO ČRNO VRV.
BORIS VOZI V VOZU SIR IN VINO.
UROŠ NOSI V VAZI ROŽO.
ERNA NOSI NA MIZO ROŽO IN RIŽ.
Učence opazujete in jih spodbujate, da pri pisanju upoštevajo:
- poteznost pisanja (začnejo od zgoraj navzdol),
- da pravilno držijo pisalo,
- da pravilno sedijo (obe roki sta na mizi),
- da delajo razmik med besedami,
- da imajo črke pravilno obliko in velikost,
- da se pravilno orientirajo na listu in v črtovju (pisati pričnejo na začetku vrste (razen naslova) in pišejo od črte do črte).
- velike začetnice in ločila pišejo z rdečo barvo.
SPOZNAVANJE OKOLJA
ZVEZEK AKTIVNOSTI
DZSPO, str: 16 PONOVIMO
V zvezku si ogledajo in preberejo miselne vzorce, ki smo jih zapisali. Odgovorijo na vprašanja v DZ. V sporočilu učencu si izmislite ustrezno sporočilo, na primer: DELAJ, KAR JE ZATE DOBRO, ali ...
Zagotovo, ti je uspelo odgovoriti na vsa vprašanja? 🏆
Ni komentarjev:
Objavite komentar