SLOVENŠČINA
DZSLJ/1, str: 54 in 55
Oglej si sliko na strani 54 in na str: 55 odgovori na
vprašanja.
Odgovarjaj s celimi povedmi. Piši z malimi tiskanimi črkami
in velike začetnice (začetek povedi in imena oseb) napiši z rdečo barvo.
MATEMATIKA
DZMAT/1, str: 62 in 63
Na str: 62 pozorno preberite zgornje navodilo, kjer je
napisan postopek in koraki pri reševanju besedilnih nalog. Učenci naj povedo,
zakaj je kateri korak pomemben.
Zakaj je bolje, da preberemo nalogo dvakrat?
Zakaj obkrožimo podatke?
Kaj pomeni beseda podatek?
Zakaj je pomembno podčrtati vprašanje?
Zakaj napišemo račun, namesto, da izračunamo na pamet?
Zakaj moramo rešitev še enkrat preveriti?
Nato na
obeh straneh rešite naloge po navodilu.
Če ostane čas, sestavite in napišite v karo zvezek besedilno nalogo. Lahko jo sestavite skupaj, ali pa vsak učenec svojo.
DN »Branje«
številskega traku
s
pomočjo številskega traku napiši števila, ki so:
-
večja od 5
in manjša od 10.
_______________________________________________
-
števila,
ki so med številoma 12 in 17? _______________________________________________
-
števila,
ki so manjša od 13 in večja od 3.
_______________________________________________
- katero število je za 7 manjše od števila 12?_____________
Številski trak imajo tudi v delovnem učbeniku
na vrhu strani.
SPOZNAVANJE OKOLJA
Živalske družine
SAMEC |
SAMICA |
MLADIČ |
|
KRAVA |
|
ŽREBE |
|
|
|
|
JAGNJE |
|
KOKOŠ |
|
KOZEL |
|
|
|
|
RAČEK |
SAMEC |
SAMICA |
MLADIČ |
|
|
|
OGLEJ SI ŽIVALSKO DRUŽINO
NA FOTOGRAFIJI Z RDEČO
OBKROŽI SAMCA.
SAMICA ZNESE
__________________.
MLADIČ SE JE ____________________. (SKOTIL/IZVALIL)
MLADIČ JE PODOBEN SAMCU IN SAMICI. DA NE
Ni komentarjev:
Objavite komentar