četrtek, 9. december 2021

Četrtek, 9. 12. 2021

SLOVENŠČINA

Kajetan Kovič: Piki Jakob - branje v nadaljevanjih

Pojdite na povezavo knjige Piki Jakob Povezava na knjigo za projiciranje na tablo. (kopiraj v Googla)

https://www.vrtec-slobistrica.si/wp-content/uploads/kajeta-kovic-moj-prijatelj-piki-jakob.pdf

 

1. ura: Zgodbo berete delno starši, delno učenec/ka. Branje naredite zanimivo; lahko  berete izmenično.


2. ura

- učenec poskuša samostojno oblikovati pet smiselnih povedi in jih zapiše v zvezek abc,

- nato na povedi odgovori s celimi povedmi in tudi odgovore zapiše v zvezek.,

Obvezno piši z rdečo, kar se piše z veliko začetnico:  prvo črko v povedi in prvo črko imen.


Če ti ostane čas, preberi še pesem o Pikiju Jakobu. Lahko jo pa branje in poslušanje pesmi prihraniš za naslednji dan.


Na povezavi pa lahko pesem tudi poslušaš v glasbeni izvedbi.


Povezava na poslušanje pesmi

https://ucilnice.arnes.si/pluginfile.php/3145189/mod_folder/content/0/Moj%20prijatelj%20Piki%20Jakob.m4a?forcedownload=1


MOJ PRIJATELJ PIKI JAKOB

 

V nekem mestu, v neki hiši
majhen medved je doma,
tam sedi v medvedji šoli,
razne igre se igra.

 

Z očkom se po mestu vozi,
z mamo v trgovino gre,
sestri naloge popravlja,
meni pravljico pove.

 

To je Piki, moj prijatelj,
ki me spremlja noč in dan,
ki pozna vse šale
in je zmeraj nasmejan.

 

To je Piki, naš prijatelj,
s polno torbico norčij.
Gremo z njim v medvedjo šolo

se zabavat tudi mi.


MATEMATIKA 


vaja - DZMAT, str: 69, besedilne naloge. 

Obvezno pišite kvadratke z rdečo barvo, kjer se išče neznani člen. Vprašanje pri nalogi podčrtajte z rdečo barvo.  

Primer: 

6 + = 15 

Domača naloga: str: 68, nal: 2


Dodatne, težje naloge.



OČKA JE DAL ZALI 5 VOŠČENK, MAMICA PA 7. 

KOLIKO VOŠČENK ŠE IMA ZALA, ČE JE DALA DVE SVOJI SESTRICI?


Račun: __________________


Odgovor: _________________________________________________________



ZADELA SEM 9 KOŠEV. ANEJ JE ZADEL 3 KOŠE MANJ, KOT SEM JIH ZADELA JAZ.

KOLIKO KOŠEV JE ZADEL ANEJ?


Račun: ________________________


Odgovor: ______________________________________________________________



KOLIKO KOŠEV SVA ZADELA OBA SKUPAJ?


Račun: ________________________________


Odgovor: ______________________________________________________________



PETROV ZVEZEK IMA 20 STRANI. 7 STRANI JE ŽE POPISAL, DVE STRANI JE PA IZTRGAL. 


KOLIKO PRAZNIH STRANI JE ŠE V ZVEZKU?


Račun: ____________________


Odgovor: _____________________________________________________________ 



MAMA JE SPEKLA 15 PALAČINK. ANJA JE POJEDLA 3 PALAČINKE, MARKO PA DVE VEČ, KOT ANJA. 

KOLIKO PALAČINK JE POJEDEL MARKO?


Račun: ___________________


Odgovor: _______________________________________________________________


KOLIKO PALAČINK JE ŠE OSTALO?


Račun: ___________________________


Odgovor: _______________________________________________________________

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ČETRTEK IN PETEK; 22. IN 23. 9.

MATEMATIKA DZMAT/1, strani 18, 19, 20, 21 Prostorska orientacija in pogledi iz različnih smeri Preden rešujete vaje v DZ, opazujte podobne p...